Infolinia
Szanowni Państwo,
Infolinia już dostępna – ważne sprawy załatwisz jeszcze szybciej!
Uruchomiliśmy infolinię, która umożliwia uzyskanie wsparcia w kluczowych sprawach związanych z naszymi usługami.
Numer infolinii:
22 112 25 70
Godziny działania:
Poniedziałek – Niedziela: 08:00 – 22:00
Dzwoniąc na naszą infolinię, możesz uzyskać wsparcie w zakresie:
- Blokowania wszystkich kanałów dostępu, w tym Bankowości internetowej oraz Aplikacji mobilnych.
- Odblokowania dostępu do Bankowości internetowej.
- Zainicjowania procesu zmiany hasła do Bankowości internetowej.
- Zainicjowania procesu zmiany kodu uwierzytelnienia do Bankowości internetowej.
- Blokady dostępu do Aplikacji mobilnej.
- Instruktażu w zakresie parowania (aktywacji) i blokowania Aplikacji mobilnych.
- Pomocy i instruktażu w obsłudze Bankowości internetowej i mobilnej zgodnie z Przewodnikiem użytkownika.
- Przyjmowania zgłoszeń dotyczących:
- Problematycznej funkcjonalności Bankowości internetowej i mobilnej,
- Sugestii od Klientów.
Dla Twojego bezpieczeństwa nasi konsultanci nigdy nie proszą o podanie loginu, hasła ani numeru PIN.
Komfort i bezpieczeństwo Klientów banku są dla nas priorytetem! Zapraszamy do kontaktu!
Zobacz także
Aplikacja Nasz Bank
Aplikacja Nasz Bank stanowi nowoczesne rozwiązanie bankowości mobilnej stworzonej z myślą o nowoczesnym kliencie banku – jego indywidualnych potrzebach i…
Karta przedpłacona
Dbajmy o edukację ekonomiczną naszych najmłodszych. Nowa karta przedpłacona MasterCard dostępna nawet dla siedmiolatka !!!!! Dzięki pierwszej karcie przedpłaconej można…
Zastrzeżenie numeru PESEL
TWÓJ NUMER PESEL JEST ZASTRZEŻONY ??? Informujemy, iż z dniem 1 czerwca 2024 r. wchodzi w życie prawny obowiązek weryfikacji…
Wakacje Kredytowe
Czy wiesz, że od 15 maja 2024 r. możesz ponownie zawiesić spłatę kredytu hipotecznego i skorzystać z tzw. ustawowych „wakacji…