Infolinia

Szanowni Państwo,

Infolinia już dostępna – ważne sprawy załatwisz jeszcze szybciej!

Uruchomiliśmy infolinię, która umożliwia uzyskanie wsparcia w kluczowych sprawach związanych z naszymi usługami.

Numer infolinii:

22 112 25 70

Godziny działania:

Poniedziałek – Niedziela: 08:00 – 22:00

Dzwoniąc na naszą infolinię, możesz uzyskać wsparcie w zakresie:

  • Blokowania wszystkich kanałów dostępu, w tym Bankowości internetowej oraz Aplikacji mobilnych.
  • Odblokowania dostępu do Bankowości internetowej.
  • Zainicjowania procesu zmiany hasła do Bankowości internetowej.
  • Zainicjowania procesu zmiany kodu uwierzytelnienia do Bankowości internetowej.
  • Blokady dostępu do Aplikacji mobilnej.
  • Instruktażu w zakresie parowania (aktywacji) i blokowania Aplikacji mobilnych.
  • Pomocy i instruktażu w obsłudze Bankowości internetowej i mobilnej zgodnie z Przewodnikiem użytkownika.
  • Przyjmowania zgłoszeń dotyczących:
    • Problematycznej funkcjonalności Bankowości internetowej i mobilnej,
    • Sugestii od Klientów.

Dla Twojego bezpieczeństwa nasi konsultanci nigdy nie proszą o podanie loginu, hasła ani numeru PIN.

Komfort i bezpieczeństwo Klientów banku są dla nas priorytetem! Zapraszamy do kontaktu!

Kontakt

SGB

Bank Spółdzielczy "Mazowsze" w Płocku
ul. Warmińska 12, 09-408 Płock

tel. (24) 264 83 07
tel. (24) 264 87 71
fax. (24) 269 63 16
e-mail: bsmplock@bsmazowsze.pl

Adres skrzynki ePUAP: \BSMazowsze\domyslna

Facebook © 2025 BS Mazowsze w Płocku. Projekt i wykonanie: Hedea.pl